vineri, 30 decembrie 2016

LUMINA DULCEA MEA LUMINA

Vroiam

Vroiam sa scriu un vers
Ce frumos arzi candela in seara
Si cita arta si cit desen
Si cita jertfa in lumina ta
Si cita implinire in daruirea ta
Arzi ca o lina scumpa lumina
dulce de seara lumina
Cind uneori tristeteâ te inconzoara
E asa frumoasa lumina ta
Imi place sa stau sa te privesc
Aduci atita alinare
Te daruiesti jertfa pina la moarte
de iubire

Lumina ta arde daca esti prea aproape
Incalzeste daca esti la distanta corecta
Sau e rece la distanta..
Cita frumusete descrie in intuneric
Cita arta..cit mestesug..
Lumina frumoasa lumina a serii..
Si topirea ta este o arta..una ..
Nu exista doua..
Contopite in aceasi formatie..
Ceara ..fitil ..foc..
Mi.ar placea sa invat arta ta..
Sa fiu una trup si suflet..
Sa duc frumusetea lumini in zare..
Sa acopar trecerea cu puterea ta..
Suflete nemurit
Si sa ma jertfesc..
ca luminarea trup neputincios uneori
Cita intelepciune din tacerea ta.
Am admirat eleganta ta..
Erai in seara tacuta ca o icoana
Dar care te priveste dicolo de tine
Lumina lina a inserarii..
Ard lumina..si ma sting
In bezna pacatului de moarte..
As vrea sa invat sa il ard..
Sa nu mai sting in jur lacrimii..
Sa fiu eu lacrima si jertfa..
Lumina inserare si lumina..
Am cel mai bun invatator..
Dar greu sa ma ridic din tina..
Sa iti urmez in seara lina..
Lumina fruoasa mea lumina..
Sa ard mereu frumos si lin..
Sa nu ard oamenii
Buna mea lumina..
Doar eu sa ard in jertfa noptii..
Iubita mea blinda lumina..
Invata.ma cum sa pasesc..
Sa ma confund una,cu tine
Frumoasa mea blinda lumina
Am dor de tine si de stele
Am cintec intre gene..
Sunt fiica celei dintre porti
Iubita blinda mea lumina
Am fiu frumos
Cu glas dusios..
Am bratul plin de florii frumoase
Si cintecul de pasarii lin
Si adierea dintre soapte
Caci tu lumina mea fruoasa
Mai invatat in ceas de noapte
Sa nu te superi lumina mea
Caci nu stiu slava sa iti d.au
Sunt fiica tarinei..
Si fiica dureri..
Cea nu stiu cum sa le unesc..
Doar tu lumina ai unit totul
Cu dragostea ce ai pus in noi
O dulcea scumpa mea lumina
As vrea sa ard in noapte pt toti..
Dar nu pot ..trupul mie tarina..
Nu pot ca sunt un muritor
Dar am o mare dulce soapta
Lumina mea iubita lina..
Sunt totusi suflet nemuritor
Voi dainui mereu in zare
In frumusetea ce o pling
Chiar daca eu sunt biata fiinta
Stiu ca tu ma iubesti asa
Frumoasa mea lumina lina..
Tu arzi mereu la capul meu
Nu te termini caci esti o vesnicie..
Eu da aici voi termina
Dar vin acolo unde e lumina
Sa imi gasesc iubirea mea
Accea pe care ochi.n lacrimii
Demult o plinge nemuritor
Lumina mea iubita lina
Doar tu poti alina al meu dor..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu