marți, 17 octombrie 2017

Calugarul

De cind ma stiu am iubit calugarul
El cel in rasa neagra
Cu papuceii solcaiti de atita purtat
Simplu..flamind dupa Hristos..dar mereu zambind..blind ..visator sau mai bine spus plecat in lumea Duhului..
Imi atragea mereu atentia..mereu ma pierdeam in urma lui..
Ascultam cu mare interes ce zicea..
Si visam sa stau lunga un batrinel asa calugar..
Sa ma invete..sa privesc la ochii lui blinzii si jucausi cu lacrimii
Si sa ascult cuvintul lui..care sa ma patrunda ..sa ma schimbe..
Viata mea asa a fost..
Cind durerea celui drag pierdut a atins coarda sufletului meu..
Batrinelul calugar..a sosit ca un porumbel al pacii in casa noastra..
Ma invatat..
L.am urmarit..atunci cind nu stiam nimic cum e drumul lui DUMNEZEU
Dar am avut si am mult respect si dragoste pt rl
Mi.a fost primul mentor..
Primul ajutor..
Si uite ca tot mai mult ...am inceput sa iubesc acestii oamenii care sau rupt de lume..de tot ce este material si si.au dedicat viata numai iubirii lui DUMNEZEU
Ce putere..ce iubire..ce dedicatie..
Ce ajutor sunt ei pt mine..
Ce pilda..ce curaj imi d.au..
Doamne iti multumesc pt tot ce zi de zi ma inveti
Ce oameni imi trimiti
Cum ma ridico..si cum ma ajuti
Domnul meu si DUMNEZEUL meu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu