joi, 8 februarie 2018

IISUSE AL MEU BIRUITOR

 O Doamne al meu Iisuse
O Doamne cita jertfa
Ai dus pe cruce Doamne
Al meu mangaietor

Lacrimile curg cu jale
Domnul meu cel drag Iisus
Si cita a ta iubire Doamne
Sa vindeci rana sufletului meu

Si zi si noapte Doamne
Ma uit mereu in zare
Dupa tine Doamne
Eu pling cu dor

Acopera.ma Doamne
Ajuta.ma in noapte
Sa merg pe drumul vietii
Iisuse al meu biruitor

Si sa iubesc cararea
Ce duce la lumina
Ajuta.ma tu Doamne
Sa pot sa duc cu dor


Si flacara sa arda
Si sufletul sa zboare
Acolo unde inima tinzeste
Iisuse al meu biruitor

O Doamne cita jertfa
Ai dus tu pentru mine
Si eu inca baltesc
In pacatul cel urit

Ajuta.ma tu Doamne
Ajuta.ma in noapte
O dulce al meu Iisuse
Iisuse al meu biruitor

Sa pot iubii lumina
Sa zbor doar spre lumina
Sa fiu a ta in veci
Lumina mea
Iisuse al meu biruitor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu