marți, 5 mai 2015

CAUTA LUMINA

Caută.mă ca sa îţi dau lumina..
Lumina pe care eu am primit-o..
nu este a mea..mi-a fost data ca sa dau..
atinge.mă ca sa iei lumina..sa te incarci..sa te regasesti
dacă mă atingi si eu mă incarc din lumina ta..
azi poate este mai mare ..maine poate este mai mica..
schimbul de lumina te invie..te face mai puternic..
asculta pasarelele cum cînta dimineaţa..si primeşti lumina..
lumina care este viata..
atinge copacul in drumul tau..si viata e lumina..
si frunza care cade la piciorul tău uscată..a fost hrănită cu lumina..
miroase o floare si vei simti..pînă în inima ta cum te inunda lumina..
sîngele începe sa circule mai bine..
si ochii luminati de lumina sunt mai frumoşi..acoperate cu lumina..si vei fi alt om..
vei pluti printre oamenii si vei trai cu lumina..
te vei hrăni cu lumina..si vei muri in lumina..in frumuseţe...
iubeşte si iubirea este lumina..lumina ta si a lui..
care se va crea ca un întreg si va fi lumina întregului..dragostea..
lumina sa caute lumina..va veni..dacă o primeşti..vei trai..veşnic..
dacă nu o vei primi vei pierde..frumuseţea..nu vei sti ce e lumina..
deschide te..primeşte-o si vei fi mereu fericit..
caut-o este in orice...pluteşte..te înconjoară..te învăluie..este lumina..
accepta sa cunoşti si sa descoperi componenta ei..chiar dacă niciodată nu vei putea înţelege totul despre lumina..
lumina..este lumina..fără capăt..si fără început..
straluceste..in partea pe care o accepţi si o lasi sa te cunoască..
aerul..marea..floriile..copaci..totul..boarea de dimineaţa..rouă..norul pufos..e lumina..
iubirea..copilul..îndrăgostiti..sunt lumina..mai mica sau mai mare..
in creare sau in descompunere..
in creştere sau in descreştere..in înălţime sau nu...
lumina nu are culoare..forma..miros..
dar e ceva necesar..nu poti trai fara ea..sau traiesti..si te vei usca..si ca printr-o minune vei descoperi din nou intr-o zi lumina..sau nu o vei descoperi..pentru ca nu o vrei...
lasă.te copleşit de ea..lasă-o sa te atingă..sa te modeleze..sa te înveţe cum sa o descoperi..sa o cauţi..sa te bucuri..
bucura te..si vei trai..mereu in lumina..fără început si capăt..
lumina lină in amurg de seara..cu miros de mare..si cu gust..de iz..de nedescris..
lumina in prag de dimineaţa..ascunsă după aerul de munte ..si in susur de izvor..
lumina..lină..rouă pe petala..picătură de ploaie pe obraz de copil..
as asculta..sa învăţ cîntecul ta lumina..dar inca nu te pot înţelege decît foarte puţin..
ajuta-ma sa te descopăr..in ciripit de cint de dimineaţa lumina lină..si in frumusetea..flori de mai..
lumina mea dragă lumina..mai caut..ca îmi place zi de zi ce aflu despre tine..
acoperă sufletul meu...lumina ..si mă transforma..sa devin si eu o mica lumina..sa nu trec prin viaţa asta asa fără sa ştiu cum se poate încet încet forma lumina..
ador lumina..ta lumina..
am sentiment mereu de bucurie..de fericire..de împlinire..lumina mea dragă lumina..
valul mă izbit pe picior..si cînd sa retras..am văzut forma mica a lumini..
totul este compus din lumina..suflu de lumina..viaţa lumina..pina si moartea este trecerea spre lumina..
caută lumina..sa te compui sa devi una cu lumina..si vei trai..viaţa veşnică..lumina..
am sentimentul ca tot pot scrie despre lumina si de fapt nu am scris nimic..asa este..e mult de spus..si putin stiu eu despre lumina..
nici nu ma indoiesc cum va fi sa fi lumina...
ar fi numai lumina..
nu poţi simtit ..dacă tu nu te schimbi ca sa poti primi lumina..lumina nu vine..asa vine peste locul unde e curatenie.,..vine încet..se aseaza..lucreaza..ia forma..compune..si face ..ceva atit de frumos..fără seaman in lumea aceeasta..
asa cum mă gindesc eu ..lumina..poate sa si arda ..sa distruga..sa schimbe radical..ceva in altceva..dar spre frumuseţe se intimpla totul..spre redescoperire..spre reformare..spre lumina..
de fapt..venim de la lumina..ne incarcam..sau descarcam de lumina..cautam apoi iarasi sa ne incarcam cu lumina..si incercam..dacă vrem sa murim iarasi in lumina..si..aceasta este fericirea..LUMINA..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu