vineri, 24 aprilie 2015

"PRIETENIA INSEAMNA UN SUFLET IN DOUA TRUPURI"

„Poate că pentru lume eşti o singură persoană, dar pentru o anumită persoană, ești întreaga lume

Prietenia se naşte în clipa în care o persoana ii spune alteia: “Ce, si tu?Credeam ca eu sunt singurul.”

Prietenia ..ce o fi oare?..

.„Prieten adevărat e cel care, chiar dacă te cunoaşte bine, continuă să te placă.”

Mereu m-am întrebat..cum ajungi sa fi asa legat de cineva si cum nu eşti asa legat de ex..de familia..ta..
Sigur ca neavînd cunoştinţe prea multe..am tot vrut sa aflu si Dumnezeu mi-a scos in cale anumite ..lucruri si acum am înţeles..

„Prietenia sfârșeste acolo unde începe neîncrederea.” 

PRIETENIA..este legatură de suflet..care este cea mai puternica..mai puternica ca legatură trupească..si de aceea este asa de rezistenta..
Acum chiar cred ca ,cu anumiţi oameni eşti destinat sa-i ai forever..si sa-i cunoşti in cursul drumului vieţii tale..mulţi apar..crezi ca esti prieten..pui puţin suflet..si apoi vezi ca nu e asa cum crezi..de fapt..tu chiar simţit de la început..dar sper..desi..sufletul nu este foarte încîntat..nu te lasă sa faci anumite lucruri..
Acestea de fapt sunt cunoştinţele si nu prietenii..
In timp te convingi..
Si asa de undeva vine cineva care păşeşte încet încet..pe cărarea ta..mai la început timid..apoi cu frumuseţe..te atinge ca ritmul unei muzici..si apoi nu mai e nevoie de nimic..decit de iubire..si se leagă prietenia..se sudeaza pietricică cu pietricică zi de zi..si se sudeaza cu iubire..si devine ceva trainic...si frumos..si puternic..

”Un prieten e acela care-ți dă libertatea să fii tu însuți.”

Mereu ma bucur ca exista asa ceva ..si imi umple sufletul de frumuseţe..
Nu pot mulţumi lui Dumnezeu pentru acesti oameni care au venit in viaţa mea..si mergem împreuna pe acelaşi drum..sigur cu unele persoane ne-am pierdut in timp..dar eu in suflet tot mă gindesc ..si iubesc frumuseţea lor..

"Caracterul unui om nu se arată în momentele de confort ci în cele de schimbări şi controverse.

Prietenia adevărată chiar dacă se mai întîmpla sa te rănească ..nu te doare pentru ca si celălalt in timp dacă e adevărată prietenia isi da seama ca a greşit si isi cere iertare si mergem înainte frumos..

Poarta-te cu aproapele tău asa cum ai vrea ca si el sa se poarte cu tine.

Mereu mi-a plăcut acest lucru cu prietenii si slava domnului in viata mea uni au venit alti au plecat..dar eu m-am bucurat mult de ei..si astăzi cred ca de fapt..Dumnezeu trimite aceste persoane ca sa iti încălzească sufletul....SLAVA TIE DOAMNE

"Prietenia e singurul antidot pentru ura, este singura garanţie pentru pace"


Ascult inima ta cum bate si cind te doare ma doare..si cînd razi rad..ce frumos..asta e prietenia..
Si multumesc lui Dumnezeu chiar daca nu am avut sora..am avut prietena buna ca o sora adevărată..si simt cum inima ei bate ca a mea..si ne bucurăm de tot..SLAVA TIE DOAMNE..

"Prietenul adevărat este cel care știe totul despre tine și încă te place."
"Your friend is the man who knows all about you and still likes you


Doamne cita bucurie sa cunosti asa ceva in viaţa ..oamenii adevăraţi..simpli..iubitori de Dumnezeu ..curaţi...
Prietnul meu drag..inima bate pentru tine..si te astept..si ma bucur cind te vad..si vreau sa fi mereu cu mine ..si cind nu poti si departe sa fi ma gindesc la tine..si cind vad ca greseti..si te pierzi mă doare..si cînd vad ca revi ..eu te astept tot cu acelasi drag..si te iert..si vreau ca si tu sa ma ierti..dragul meu prieten ca fara sa vreau si eu mai gresesc datorita neputintei noastre omenesti..ca tu suflete frumos nu ai gresi..dar acest trup inca plin de patimi..face greseli..dar eu vreau sa nu mai fac..doamne tu sti asta..si nu vrea sa ranesc pe nimeni..Doamne ajuta-ma..sa am grija mereu de prietenii mei si pe calea mea sa fim ..si pe calea lor sa fiu..sa fie armonie si frumusete..Doamne..
Prietena mea iubita..te astept..te ascult..ma doare..ma mai si infuri..dar tot te iubesc..mai sunt si rea uneori..dar tot te iubesc..si tu asta sti..draga mea prietena..
Suflete frumusete la rasarit de soare..asta este prietenia..soare mangaiere blinda de dimineata..apa rece de izvor..miros de floare..roua de dimineata..iubirea lui dumnezeu in cel care tie prieten cu adevart..
MULTUMESC DOAMNE PENTRU PRIETENII MEI..SI TE ROG DOAMNE AI GRIJA DE EI..AJUTA-I DOAMNE IN TOT CE LE ESTE GREU..SI PE CALEA TA CU SUFLETUL SA FIE MEREU..








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu