sâmbătă, 11 aprilie 2015

OAIA TA PIERDUTA DOAMNE

Doamne da-mi mîna ta ca sa nu mai cad..eu sunt oaia ta pierdută..
Învaţă.ma sa recunosc graiul tău..si sufletul meu după tine mereu sa alerg..
Cîntarea psalmului învaţă.ma ca sa ştiu cum sa mă rog..
Doamne prăpastia mă înfiora si pe buza ei eram cînd ai venit..
Încă un pas si eram moartă ..dar nu mai lăsat ca sa mă răneasc..
Si eu Doamne ce am făcut cu păcatele mele te.am rastignit..
La umbra crucii tale lasă.ma sa plîng..
Si cu amar si jale sufletul sa mi-l curatesc..
Calauzeste.mă spre bucuria ta doamne..si ochii mei spre tine sa se îndrepte mereu..
Asculta doamne rugăciunea mea cea simpla..doamne eu sunt păcătoasă..iartă.ma
Seara si dimineaţa în casa ta sa fiu..lăcaş in ea sa am..
Vino te rog in sufletul meu si curată toata neghiobia mea doamne..
Învaţă.mă iubirea si frumuseţea ..ca sa pot iubi si sa găsesc pacea..
Sunt oaia ta pierdută si plîng cu dor si jale
Spre al meu pastor ..picioarele mele sa zboare mereu..
Ascult fosnetul naturii si lacrimă iarăşi mă doboara..
Cum am putut eu  Doamne in mîinile tale ..cuie eu sa iti pun..
Unde mi-a fost iubirea..de întuneric am iubit..asa de mult
Sînt fiica ta ..tu Doamne acum mai mult mă iubeşti..
Simt dragostea ta doamne de seara pînă dimineaţa..
Si cîntecul tău lin...mă înfiora zilnic..nu merit ..mina ta..
Dar tu Doamne iubire..tu ierti greşeala mea..
Ca eu sa învăţ doamne glasul tau cel lin..
Si pe cărarea vieţii spre tine eu sa vin..mereu..mereu in seara..
De la izvorul vieţii eu Doamne apa beau..
Spre slavă ta Doamne ..tu mă iubeşti asa..
Sunt plină de măracini defectelor mele Doamne..dar tu nu ma laşi..
Întinzi a ta mîna spre mine oaia ta pierdută...si cu caldura ta..
Mă strigi in miez de noapte ..vino copila mea..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu