miercuri, 1 aprilie 2015

SLAVA TIE DOAMNE

Slavă ţie Doamne Dumnezeul meu ..cel ce ai făcut cerul si pămîntul..
Slavă ţie iubirea lumii si frumuseţea universului..
Slavă ţie Domnul meu..bunătatea..si iubirea..
Slavă ţie biruinţa neamurilor..
Slavă ţie..frumuseţea cerului si a pămîntului..
Slavă ţie..cel ce ai creat pămîntul cerul..oamenii..si animalele
Slavă ţie..credinţa adevărată..
Slavă ţie veşnicie..si in veci veşnicie..
Slava ţie Doamne ca îmi calauzesti pasi..
Slavă ţie Doamne ca mi-ai luminat mintea mea bolnavă de păcat..
Slavă ţie Doamne ca mă înconjoară cu toata iubirea ta după tot răul pe care eu păcătoasă il fac..
Slavă ţie Doamne ca mă înveţi zilnic cîte ceva si vad ca sunt mai mica si ca furnica..
Slavă ţie frumuseţea sufletului meu ..tu doamne..
Slavă ţie Doamne Dumnezeu meu cel bun..
Slavă ţie ...Creatorul meu ..ajutorul meu..
Slavă ţie ieri..azi..maine..
Slavă ţie Doamne  ca am deschis azi ochii si am văzut lumina frumoasă creată de tine..
Slavă ţie Doamne ca mereu ai pregătit drumul meu asa frumos..asa cum numai tu doamne poti..
Slavă ţie Doamne pentru tot ce mi-ai dat in viaţa asta..
Slavă ţie Doamne Dumnezeul meu..
Slavă ţie Doamne ca ai avut milă de mine păcătoasă
Slavă ţie Doamne ca mai învăluit cu asa de multă iubire..învaţă.mă doamne sa iubesc si eu..
Slavă ţie Doamne pentru tot ce descoperă zilnic cu ajutorul tău doamne..
Slavă ţie Doamne ..te rog învaţă.mă sa nu mai greşesc si sa merg pe calea ta cea frumoasă eu păcătoasă..
Slavă ţie Doamne iubirea mea..ajutorul meu..clauza mea..nădejdea mea..Slavă ţie Doamne..
Slava tie Doamne.,..iarta.ma ..iarta..ma..iarta..ma Doamne bunatatea mea..




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu