miercuri, 3 ianuarie 2018

IUBIREA SI RUGACIUNEA

Totdeauna am crezut in iubire
Cind inca nici nu stiam ce este iubire
Cind nu stiam ca iubirea este darul lui DUMNEZEU
Mereu mi.au placut oamenii care se iubesc..
I.am privit.. admirat..studiat
Nu stiam cum e iubirea
Nu intelegeam ..dar credeam ca e frumoasa
Petru ca mereu oamenii care se iubesc sunt veseli..radiaza..
Nu sunt prea preocupatii de trup
Era ceva.magnific..
Vremea a trecut..si cu anii am cunoscut si eu iubirea unui om
De o frumusete interioara deosebita
Iubirea nu moare
Este vesnica
Ceva acolo se intimpla cind se lipesc sufletele pereche
Eram f naiva sa cred ca poti completa prin altcineva..
Nu poti este unic..este mister
Pentru ca este de la Dumnezeu
Este o taina..el stie ce cum..
Este cu multe durerii..piedicii..dar iubirea este lumina..
Si intr.o zi invinge..
Am inteles ca ea e singura care dainuie..
E singura care nu se termina..
Iubirea este frumoasa cu Hristos
Atunci este pura..
Mereu mi.a placut iubirea sufletului..
Poate ca nu sunt prea inteleasa..
Dar asta simt..asta imi place..
Iubiti.va frumos..mult..vesnic
Iubiti.va prin rugaciune
Si iubirea va dainui..
Cea mai frumoasa forma de iubire
Este rugaciunea unuia pentru celalalt
Iubirea este darul lui DUMNEZEU 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu