marți, 9 aprilie 2019

MUNTELE ATHOS

 Barca inainta in marea ca de cerneala..cerul se lumina dupa ploaie..linga mine doj grecii monahi ma încîntă cu limba lor melodioasa..gîndul MEU era departe..Acolo unde erau fratii mei..nu eram prea ocupată cu poliologhia lor..mai încolo o mama privea creasta muntelui..Acolo probabil era fiul ei..ce fericire sa ai un fiu monah..copilul lui Dumnezeu..asa ca fiul meu..fiul Maicii domnului pt VESNICIE..si eu si el..
CA doar ce este viata...nimic fara Hristos..
Lumina cu HRISTOS..frumusete ..bucurie..
Pescarusii zburau bucuroși pt ca erau mesageri ai  pacii..
O fata canta imn Maicii DOMNULUI..marea se spărgea in mici valorii LINGA barca..ce liniste..ce bucurie..nu trebuia sa răspund nimănui nimic..doar sa privesc..sa ma bucur..îmi lipsea mama.,cu ea as fii putut vorbi multe despre Athos..dar viața nu este ce vrem..
Ea este acum acolo unde ai iubit inima ei..si sa jertfit ca o martoră..
La Hristosal ei drag..multe nu o înțelegeam in trecut ..nu aveam cum..doar dupa ce treci prin furtunii..poți intelege al om..poți vedea ca te luminează bunul Dumnezeusa vezi..
Ce splendoare arata cerul..soarele ma legăna in valurii..marea îmi cînta deseară..totul era asa frumus si LIN..rai..asta e raiul..linistea ..pacea si lumina..
Căpitanul GREC anunta ce mănăstire vine..
Sigur ca unele le stiu din descrie i..din video ..unele le stiu..uite asa sa vrea Maica Domnului
mai sorb o gura de cafea..Grecii stiu prepară cafeau..doar de sunt mari bsutorij dd cafea..
timpul se scurgea in linistea RUGACIUNII..
el micuțul meu FRATE..era simtit ..vazut ..bucuros dd revedere,,
ce bine bem cafeau noi doi..este asa o unire puternica între noi..
pai cum sa nu fie când de micii mama ne lua drăguță de minunat di ne ducea la pot or..
Multumescmama pt ca nu mai AVORTAT..
CA am vazut lumina lui HRISTOS
il priveam si il simteam asa bine..calm..dar si cu durere ca zilele TREC repede si despărțirea noastra va fii definitiva..
Viața o cere..drumul lui Dumnezeueste altul al lor..altul al meu..
nu vreau sa gîndesc trăiesc doar CLIPA..
mereu in viata mea asa a fost despărțire de cei dragii..
acum inteleg totul este o lucrare..atunci demult ma duceau..nu înțelegeam..
va veni si ziua când noi vom fii una cu Hristosvesnic împreună..dar pînă atunci..trebuie putina durere..
durerea are rolul ei de a te slefui..de a te întări..de z putea vorbi din durerea ta altora..
cum sa explici ceva .,sa fii crezut fara sa fi trecut tu prin ea..
marea nu msi era dd cerneala era limpede ca cristalin..delfinii se avîntat cu bucurie in fata noastra..
acum ma fucea o vestita corabie..mare plina dd oamenii..era si mai mult zgomot de la motoare..dar eram bucuroasă sa vad călugării care ne.au scos cu drag din vestitul munte Athos sf moaste..
Sfinții lui Dumnezeu..care sau nevoit pt un tel..un scop..pt iubitul lor Hristos..pt Maica Domnului..
cară BUVURIE sa o vunostiti ..sa o simti pe Maica Domnului..
CA iubire are ea..
cata bucurie di alienare iti da..
Ea este stăpînă sfîntului munte..Călugării o prea slăbesc in cantarii închinate Prea Sfintei Maicii zi si noapte..
dupa ce ai cunoscut.o si te.a lăsat sa o cunosti o iubest vesnic..altfel nu mai poți..
Este ATITA iubire in privirea ei..nu te judeca doar te cheamă..
Vino copilă mea..Vino..
Multumesc DOAMNEpt tot ce mai luminat..
Ajuta.ma Măicuță sfinta..
lacrimile curg de la amîndoi pe obraz..
stiu FRATE ca tie greu..dar li peste.te de Măicuță sfinta..si ea te va ajuta..
poate intr.o zi iti va trimite un dar mare un copil pe care tu il iubesti mult..nu msi e mult o sa vezi..
zilele trec si doar sa stai in Athos este ceva ..apoi sa te mai si rogi..o mare cinste..
va veni si ușurarea..stiu din experienta..o sa vezi fratele meu drsg drag drag inimii mele..
 MAICA DOMNULUI IMPARATEASA..
LUMEA DACZ NU TE.AR AVEA AR GII JN CHIN CONTINU..
ITI MULTUMESCPENTRU IUBIREAVTS LINA..
SI TE VOI SLAVI VESNIC SCUMPA MAICA MEA..
CACI VIATA MEA FARA TINE A FOST IAD
CU TINE ESTE RSIUL..
MAICUTA SCUMPA MEA
 INGER DE LUMINA FUGI CU HUCURIE
MIHAIL ARHANGHELE LA FRATII MEI DRAGII
CZLEA LE NETEZESTE..
FAI DARZI SI LUPTATORII.
ADEVARATI DOLDATI LUI HRISTOS..
SI CAND LE ESTE GREU ALINSI CU IUBIREA FA..
IUBITE ARHANGHELE SCUMP..
MULTUMESC
Soarele isi ducea încet razele la culcare
Muntele se îndepărta..
Marea era lină ca uleiul..
Si durerea încet trecea,,
Lua locul iubirea sfântă..
Si îngerii cântau..
Era veșnicia adîncită.in inima mea..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu