duminică, 9 iunie 2019

PISI MAU PISICUTA

Cum a venit Mau
 Mai a aparut in viața mea după povestea unei colege care si.a pierdut pisicuta..si ATITA povestea ca eu m.am îndrăgostit de pisicuta siamezi..
Nu mi.au placut asa credeam pisicile..credeam ca iubesc câinii..
dar uite.ma cu o PISI MAU..mica..jucăușă si f iubitoare...
De cum am vazut.o am placut.o..
si viata curge zi de zi cu Mai..
si descopăr zi de zi ff interesant cât iubeste ea ..
si cat se joacă si cei place..mănîncă lapte acru..
numai plînge tare la baie
încă este speriată de feon..dar nu asa tare ca prima data..
si uite asa Mai este si geloasă pe telefon..e vrea atentie totala..

 MAUTA ESTE PISI MAUTA..
CARE MA IUBESTE SINCER FARA SA CEARA CEVA..
MAI TINE CATE ODATA SUPARAREA..DAR PUTIN..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu