miercuri, 4 martie 2015

TE IUBESC

Te iubesc pentru toata frumuseţea pe care o scoate sufletul meu atunci cînd te vede,,..
Te iubesc sorbind o gura de cafea făcută de minuta ta..
Te iubesc pentru grija ta si atenţia ta pentru mine..pentru cuvîntul dulce si blînd..
Te iubesc si atunci cînd imi vine sa mă cert cu tine dar nu o pot face cînd vad naivitatea din ochii tai..
Te iubesc dimineaţa..seara..ieri..azi..mîine..
Te iubesc cînd razi..plîngi..priveşti..eşti pierdut..sau razi..
Te iubesc fără ceva anume..
Te iubesc cu ceva anume..
Te iubesc cînd aud cea mai frumoasă voce la telefon si cel mai melodios cîntec..
Te iubesc cu bune si rele ale mele si pe care tu le vezi fără ca un anume defect sa fie..
Te iubesc cind dormi..respiri..mănînci..plîngi..citeşti..priveşti..vorbeşti..
Te iubesc si cînd nu spui nimic..deşi eu prefer sa te aud vorbind..
Te iubesc pentru ca datorită răbdări tale mai făcut sa te iubesc..
Te iubesc ..am descoperit o lume pe care nu o ştiam prin ochii sufletului tău..
Te iubesc ca nu stiu altfel..
Te iubesc prietenul meu..iubitul meu..totul al meu drag sufletului meu..
Te iubesc cu forta si fără..cu amintire si fără..cu naivitate si fără..cu seriozitate si fără..cu lacrimi sau zîmbet..cu privire sau mina atinsă..cu căldură sau cu răceala..cu aromă sau nu de cafea..cu ambiţie..cu blîndeţe..
Te iubesc ca nu ştiu altfel cum este sa nu te ştiu..te ştiu de cînd lumea si de cînd pămîntul..de cînd stelele lucesc si marea se formează..
Te iubesc cîntec de pasarele dimineaţa si luna apusa noaptea ..
Te iubesc adînc..simplu..complicat..voalate..dulce..amar..corect sau incorect..
Te iubesc ca asa îmi place ..asa ma simt bine..asa doresc..asa am cautat si am găsit..
Te iubesc adincimea marii..înălţimea cerului..lăţimea pămîntului..
Te iubesc frumos ca arta pictorului..ca poezia scriitorului..
Te iubesc azi..ieri..mîine..si etern

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu