marți, 18 decembrie 2018

CRETA..KRITI..

CRETA ..KRITI CUM O NUMESC GRECII
INSULA RAI BINECUVINTSTA DE DUMNEZEU
CU OAMENII SIMPLI..BUNI..MUNCITORII
AM TRAIT 11 ANII PRINTRE EI
CEVA DE STILUL ARDELENILOR..
Tare mi.a placut scolo..marea..linistea..căldură..eram tînăra csnd am poposit in tara lor..tara pipe care am îndrăgite asa mult
Popor credincios ortodox..acolo am vazut prima data icoane multe prin casele lor..candrle aprinse..milostenie..
Acolo am gasit.o pe iubita mea Kiria Tasula
Ce o mai iubesc..care mi.a arătat ATITA dragoste..o femeie minunata..
Adevarul este ca pe unde am umblat am primit mult bine de la oamenii
Aceasta femeia mi.a spus o vorbă pe care nu o pot uita
Într.o zi la prînz toti ne așezăm la odihna o ora doua si din cauza căldurii..si din cauza sotului bolnav Dumnezeusa.l ierte care nu dormea noapte a
Ce mi.a zis
Maria asa ma numea ea..nu încheia usa.
Poate vine Hristos
Era omul lui DUMNEZEU
Suferise multe si ea saracuta.
Pe mine mă iubit si mă ajutat mult..mult
Katia Tabula te iubesc mult ..nu te voi uita si intr.o zi te voi îmbrățișa din nou..poate vom bea si o cafea din nou
Ce buna era cafeau ta..mâncarea ta..tot ce făceai..tot ce imi poveste si
Cum mă încurajați când imi lipsea Alex..
Doamne..
Iti multumesc femeie buna trimisă de Bunul Dumnezeuînger si fost pt mine
Acolo am invatat zilnic si limba greaca..
Si multe altele..
Multumesc  DOAMNE..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu