luni, 17 decembrie 2018

NINGE 2018

 NINGE frumos ..lin..blînd..vântul nu sufla cred ca doarme
a lăsat splendoarea zapezii..
Îmi aduc aminte de o seara frumoasa la usa sobei bunicii
geamul ce dadea spre deal era asa mic ..fin lemn..despărțit printr.O cruce tot din lemn
Lemnul pocneau..si flăcările se jucau
Bunica era o femeie cu frica de Dumnezeu
Buna..blîndă..miloasa
Zăpada troian se aseza
Undeva in ca tu latră un caine singurat..latră a frig
Ce trece timpul..anii..azi când scriu numai este nici mama..biată mama
care tot mereu trebuia..saracuta
Îmi plăcea ca ea mereu scris evenimentele cu data si ora
Tata bietul tata era cititor
citea mamei seara când ctoseta..asa ma impresiona lucrul acesta
era un om destept..tăcut..parca era un pustnic ascuns
isi ducea durerea si necazul in taina..milostiv si bun..harnic si simplu
sa dus bietul repede..fara sa  inteleg prea multe despre el..
Îmi aduc aminte cs se apropie sărbătoarea sfântă
Cum noi copii merge am la colindat si el ne astepta cu vin fiert
împreună cu mama..cu copacii..
Ce mai colindat..ce mai mergeam toți împreună fiind mulți frați era frumos


 Iarna frumoasa alba..pura
Sufletul pur mereu îl asociez cu albul zapezii
 Sărbătoare mare
Nasterea Domnului
Maica sfântă
ma gândesc mereu..frig..si însărcinată sa cauti loc sa stai..cu durerii
sa fi obligat sa umbli..sa nu ai un pat
Doamne Măicuță sfântă scumpa de ea
de ar fi stiut lumea cine se naste
Ce mare împărat
Sfîntul sfinților
dar asa trebuia sa vina..simplu..nestiut decat de păstorii
si de magi
Cata smerenie..
Ma înfioară atîta smerenie
ma sperie..
De ce
pt ca eu nu prea am..nu pres stiu cum ce cu smerenia
Bunica mea era smerită..asa om stiu..simpla buna
Mare dar sa fii smerit..si mare bucurie
Imi plac oameniibuni..smerită..blînzi
Duhovnicul meu..e bun ca bunica..blînd..pozitiv
Dumnezeu mi.a scos in cale oamenii buni..poate ma molipsesc si eu de la ei
Cătunul satului pustiu...rece le zăpezii te sperie..
seara coboară încet peste sat..fumul semeț urca spre cer..
nici urma de păsării..dorm si ele
doar iarăsi pătratul cîinelui,singuratic..si amintirea copilărie
dansul fulgilor..si iubirea
Iubirea lui Dumnezeucate te duce in lumea frumuseți
acolo unde vreau sa stau..acolo unde doar visez acum..
acolo unde e iubirea pe care mereu am cautat.o..am visat.o..am scris..
Iubirea infinită..pura ..alba ca zăpada..
Iubirea învăluită in lumina..viața..
frumusețea nevăzută..neterminată..Iubirea
nu ma pot sătura de iubire
sunt o flămîndă infinită de frumos..de lumina..de iubire
venim din iubire..din lumina..si ne întoarcem in infinitul de lumina ..de iubire
Acolo e viața.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu