joi, 13 decembrie 2018

SCRISOARE CATRE MAMA

Mama
printre copacii suferă vântul seri
privesc ca acum mulit ani in urma când era copilă
si stătea la fereastra..mingea..priveam porția..eu eram bolnavă
afara nu prea aveam voiesa ies
Fratii mei se jucau...alergau..eram bucuroasă ca pot ss scriu
Scriam multe..mult..asta era pt mine bucurie si alinare
Viața are drumul ei..
Acum scriu..ninge..privesc fereastra..dar voi toți lipsiți
atunci era bucurie..Acum e bucuria iubirii lui Hristos
Dar mie si dor de voi
Cred ca Hristos nu se supăra
Este ceva normal..firesc..sa iti fie for de cei dragii
Anii TREC se apropie zi de zi si plasarea noastra..dar pînă atunci..mai scriem
Viața ma DUS prin multe..si multe care mi le,ai spus au venit
nu aveam cum sa inteleg atunci
Acum inteleg..
Mie for sa mai povestim..era asa frumos transformarea ta..bucuria ta..desi sunt sigura ca mascați plecarea ta stiai..
Eu tot sperăm ca va trece..nu stiu cum sperăm..ca doar zi de zi vad boală..cancer cu metastaze nu au sanse..
Si totusi..sperăm..
Am fost scoată sa pleci asa brusc..
După timp am vazut o poza..si ersi chiar slaba
dar lumina i ersi frumoasa..f frumoasa
Îmi plăcea seara cum crosetam eu di tu vede si video fin Athos..ce ma bucurăm ca erai vesela
Sufeream f mult când te durea fara sa pot alina durerea
Toate sunt lecții ca sa vedem ce mici suntem..


Iti trimit un buchet de florii
stiu ca le iubesti
Ma bucur ca multe ce am vazut la tine fac si eu
Ironia sorții când tu le făceai eu nu prea stiam..nu prea ma interesau..nu era timpul meu
MAMA mea

Aprind o candelă în amintirea ta
Astept ziua când ne vom vedea
Eu simt ca lucrarea noastra abia a inceput
Si nu sa terminat prin plecarea ta acolo unde este cea ce omul nu poate descrie
Cate mi.ai mai povesti..ca erai o mare povestioare
De tot ce ai vazut si vezi
Vine si ziua aceea
Te iubesc mama..pot e nu ti.am spus des..dar mereu te.am iubit mult
Si mereu ma durut ca suferi..ca esti amărîtă
Mereu te.am vrut fericită..bine..
Tare as vrea sa te stiu bine...poate esti bine
Ca MaicaDomnului nu te lasa
Ea e cea mai buna ființă..
Ca ea nu va exista om pe pămînt
In afara de Hristos Fiul care a fost om si Dumnezeu
Doamne ai mila de BIATA mama mea
Doamne ajuta mama
Sa ne vedem cu bine
Doamne multumesc pt toată iubirea
Seara buna mama
Salutări si pe tată si pe Iubitul meu frate Nutu
VA IUBESC VESNIC,,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu