sâmbătă, 7 februarie 2015

ACUM INTELEG

Acum înţeleg ca dacă iubeşti eşti cel mai fericit om..
Acum înţeleg ca unii oameni vin în viaţa mea pentru ca trebuie sa am o lucrare de suflet cu ei..poate sa-i ajut sau sa mă ajuta..sau sa ma înveţe ..sau sa-i învăţ ceva..
Acum înţeleg ca nu eu sunt cea care pot ci Dumnezeu e in spatele meu si el ma ajuta sa pot..
Acum înţeleg ca unele cadouri în viaţa mea nu sunt pentru totdeauna..ca au venit..eu trebuia si trebuie sa ma bucur de ele..si unele vor pleca asa cum au venit..
Acum înţeleg ca oamenii toţi sunt buni..dar ca se pierd uneori pe drum asa cum si eu ma pierd si m-am pierdut de multe ori..
Acum înţeleg ca a trebuit sa plec intr-o tara străină ..cu o epistolă..si ca trebuia sa ma întorc ca sa mai m-ai puţin timp sa ma bucur de un cadou pe care Dumnezeu la adus în viaţa mi-a dar care trebuia apoi sa plece..
Acum înţeleg ca o boala nu este un chin ci un dar pentru mine..
Acum înţeleg ca eu sunt doar o mica furnica pe acest pămînt si ca pot pieri in orice clipa si nimeni sa nu îmi ducă dorul..si ca nu nu decît o mica furnica..
Acum înţeleg ca a te crede mare si tare este o minciună..o falsitate..ca nu esti nimic..azi este maine nu..
Acum înţeleg ca dacă ceva am putut face am facut pentru ca creatorul meu ma sustinut..ma ajutat..mă înălţat..ma înzestrat cu cunoştinţe..
Acum înţeleg ca dacă nu te luminează Dumnezeu nu sti nimic oricît încerci tu sa te agiti..
Acum înţeleg ca lumea e creată de dînsul..si noi la fel..si ca drumul nostru dacă nu il ţinem corect nu va fi spre el..spre lumina..va fii spre întuneric..
Acum înţeleg ca dacă sunt sănătos este asa o mare binecuvintare..cînd in jurul nostru lumea este asa de multă bolnavă..
Acum înţeleg ca fără luminare de la Dumnezeu nu poţi fi un bun creştin..
Acum înţeleg ca trebuie sa iubesc..ca sa fiu iubită..sa rabd ca sa fiu rabda-ta..sa ascult ca sa fiu ascultată..ma ajut ca sa fiu ajuta-ta..sa am milă..ca alţii sa aibe milă de mine..sa cred ca sa fiu crezu-ta..sa nu judec ca sa nu fiu judeca -ta..
Acum înţeleg cat de frumoasă este viaţa pe acest pămînt..dar ca noi o facem urîtă în fiecare zi prin ceea ce face..sau o facem frumoasă prin ceea ce facem..
Acum înţeleg ca un zîmbet e o binecuvîntare pentru cel de lînga tine..
Acum înţeleg ca dacă unele persoane m-au rănit de fapt sau rănit pe ele..
Acum înţeleg ca dacă nu iubeşti nu te poţi căsători cu cineva pentru ca va fi ceva greu de dus..
Acum înţeleg ca fiecare om are neputinţă lui..si nu trebuie judecat ci ajutat..
Acum înţeleg ca a fi singur nu este o povară ci o binecuvîntare..
Acum înţeleg ca soarele este mult mai luminos si viaţa mult mai frumoasă dacă tu nu te incarci de lucruri inutile ..materiale..si fără rost..si te incarci cu iubire..
Acum înţeleg ca,credinţa ortodoxa este cea mai frumoasă credinţa..pentru ca este credinţa iubiri..
Acum înţeleg pasi mei in viaţa au un drum..un scop..o tinta..si eu pot alege ce drum urma..al lumini..sau al întunericului..dar apoi la fel voi primi..
Acum înţeleg ca nu am nici o putere fără Dumnezeu..
Acum înţeleg ca iubirea doare cind cel pe care il iubesti e departe si nu il poti vedea..nu il poti auzi..
Acum înţeleg ca zilnic trebuie sa multumesc lui Dumnezeu ca pot singura mînca..umbla..
Acum înţeleg si simt ca soarele e atit de luminos..si ca Dumnezeu e mult mai multă lumina..
Acum înţeleg de ce unii pot alti nu..
Acum înţeleg si ma bucur ca trăiesc..cu ajutorul lui Dumnezeu in fiecare zi..si soarele îmi luminează drumul..si viaţa..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu