sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Înger de lumina coboară in inima mea..
inger de lumina atinge pleoapă mea..
şterge lacrima care te caută
si atinge sufletul care este însetat..

Înger de lumina frumuseţe nevăzută
alcătuieşte o strofă numai pentru tine..
dar nu ajunge litera sa scrie..
nici frumuseţea vorbei sa descrie..

Înger de lumina atinge inima mea..
ca mereu sa vadă frumusetea cea nevăzută
sa înţeleagă cuvîntul neinteles..
sa atingă cerul cu aripă nefrinta

Înger de lumina frumuseţea mea..
cuvînt fără sens..sau cu sens..
înger de lumina da-mi si mie
puţin din lumina ta nestricata..

Înger de lumina atinge mîna mea..
şterge lacrimă pierdută in timp
vindeca inima ranita
si învaţă-ma frumuseţea ta ca lumina..

Înger de lumina in seara senină
trimite o steluţă din lumina ta
sa fie frumuseţe la geană mea..
înger de lumina ..frumuseţea mea..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu