luni, 12 ianuarie 2015

PORUMBELUL- PRIETENUL MEU

TOTDEAUNA AM ADMIRAT PORUMBEII..
Au o viaţa de credinţă si iubire tare interesantă..ştiţi ca porumbelul este pe viaţa cu soaţă lui..nu o părăseşte..împreuna clocesc..cresc puii..se iubesc prima exact cum fac oamenii...se curteaza.zi de zi..apoi se accepta unul pe cealalt..se sărută..ca oamenii ..si apoi începe construcţia..casei..a cuibului lor..unde vor creşte puisorii
Zi de zi si ora de ora el zboară si caută mici bucatele..si mici crengute,...si ea sta si cu atîta frumuseţe si răbdare le aşează..veţi zice de unde ştiu..ştiu pentru ca de multe ori acolo unde lucrez sunt cuiburi de porumbeii si de multe ori am privit ce fac ei..
Apoi ..depun oulele si începe clocitul..cu rîndul..asta am admirat mereu la ei..ei sunt o echipa ca o familia adevărată..cînd unul flamanzeste vine celălalt si i-a locul..apoi crescut puisorii împreună ,dar ei nu se mai sărută in acest timp..sunt dedicati doar acestui lucru ..ca sa il facă bine..si cresc micuti care apoi învaţă sa zboare..si apoi ei incep acelasi ritual de v-i l-am descris de la inceput..
Am avut o perioada  în viaţa în care eram singura...fără nici o persoana în jurul meu acasă..si de multe ori simţeam lipsa cuiva..
Intr-o zi a venit un porumbel la geamul meu ...trimis de Domnul...sigur asta era ..am simţit în tot timpul acest lucru..
A venit...ma privit prin geam.. si chiar in fata geamului unde eu stau cel mai mult timp.sa oprit...asa m-am bucurat..dar credeam ca vine asa trecător.
Următoarea zi iarăşi era acolo..si cînta..hu..hu..da ..sufletul meu la văzut ca pe un dar de la Dumnezeu..si incet incet sa instalat pe un cos de fum de centrala..vizavi de geamul meu..
Foarte corect el..dimineaţa la 7 pleca parca merga la munca..se ducea după hrană...venea pe la 2-3 după amiază..trecea un zbor pe la geamul meu parcă ma saluta..si se ducea la culcusului..dormea puţin..apoi iarăşi pleca după hrană..după amiază..si seara la ora vecernie..mai ales iarna era acolo .
Noaptea cand nu aveam somn sau pur si simplu ma trezeam pentru unele lucruri ale mele..priveam sa vad ce face..si dormea..asa de drag mi-a devenit..ca toata ziua urmarea traseul lui..
Unele persoane imi spuneau ca vine ca-i dau de mancare nu era adevarat ..eu eram intr-o faza a vietii cand si o săptămîna uităm sa-i dau mîncare..nu el venea trimis de domnul..pentru ca eu eram singura..de tot...si mereu parcă atunci cînd priveam cerul ceream poate sufletul meu ..ceva acolo stabil lînga mine..
Asa porumelul meu drag mi-a devenit zi si noapte tovarăş..de drum..si tare mare binecuvîntată am văzut în asta..mare bucurie..si suport..cat am zice noi..atunci cand nimeni nu iti deschide usa..uite ca o pasare deschide usa ta..te priveste si prin atentia lui..e ca si cand ar veni cineva drag inimi tale la tine..
Uneori ziua cand el venea la căsuţa lui..mai venea cate o presupusă mireasă..si asta am urmărit el o alunga...
M-ai si radeam cate o data ca asa mult semana in ce facea cu mine..ca nu puteam sa cred ca e adevarat..
Zilele cu soare au trecut..a venit toamna..usa mea sa deschis iarasi..persoana mea draga e cu mine..si porumbelul ..si-a gasit si el soata..si acum nu mai doarme singur si-a schimbat si locul..dar vine inca si ma saluta..ma priveste putin..alteori vine cu ea..la inceput cand erau indragostiti..au venit amandoi parca imi spunea uite..acum si tu esti bine..si eu am o iubia si sunt bine..m-am bucurat asa de mult pentru el..
Acum am multi in jur..dimineata mereu ma tot intreb cum stiu ei ca eu m-am trezit..abia deschid ochii..si orele mele la care ma trezesc nu sunt aceleasi..ca ei si vin si incep..sa cante.hu..hu..sa bata la geam..da le d-au mancare dar la fel uneori uit si 2-3 zile de ai hrani..ei nu uita de mine..
Acum stau si ma privesc de sus de pe terasa blocului..se joaca intre ei..zboara..vin la mine..la geam..zboara iarăşi..au asa o viaţa frumoasa..asa cum si noi oamenii ar trebui sa avem..ei nu se ingrijesc de ziua de maine exact cum scrie bibia.
Da veti zice ei sunt pasari..sunt dar ne dau lectii...ca ei averi nu aduna..asa ca noi si le lasa-m pe toate si plecam..ei se aduna ..povestesc..se iubesc..fac puisorii...zboara liberi..admira cerul..pe care noi abia daca il mai vedem..si nu sunt plini de rautate..daca le strici cuibul..nu te scuipa..nu te injura fac altul..cu tot atîta dragoste de la inceput..de aia domnul a iubit porumbelul..pentru ca e curat in toate sensurile..
Acum si eu tare mult stau si uneori ma pierd sa-i privesc..ma bucur de hu hu lor..ma bucur cum zboara..si ma bucur cum planeaza cînd am strigat ..copiilasi gata haideti la papa..
Acum inteleg de ce sunt oamenii pasionati de porumbeii..de viaţa lor..si de frumusetea lor..multa multa frumuseţe..
DUMNEZEU TOT CE A CREAT ESTE ATAT DE FRUMOS..DAR NOI NU MAI PRIVIM..PACAT..MARE PACAT..
Sufletul omului prin asta se linisteste...gaseste pacea...pentru ca daca tu taci si privsti macar 5 min..cerul..si vezi minunea lui in fiecare moment..intelegi cat de frumos este dumnezeu..si cat de frumos este tot ce este creat de dansul..
Oamenii dragi..opritiva-ti o clipa ..priviti cerul..ascultati cantecul unei pasari..urmariti un porumbel..poate vi se par nebuni ce spun ei..dar incercati in fiecare zi cate un pic..si veti descoperi o alta lume..lumea lui dumnezeu..lumea frumoasa creata de dansul pentru noi..pentru noi ca sa ne bucurăm mereu..raiul..acesta este raiul..incepe de aici si contnua acolo unde noi ar trebui sa fim cu toti..
IMPREUNA CU TATAL CARE NE-A CREAT..
Lasa-ti putin mintea in linistea seri ...priviti o stea..priviti luna..mirositi o floare care sa îmbracat pentru noi in haină de nuntă..asculati o broscuta cum cînta ..copacul cum frunza lui fosneste..si TACETI...CA SA VRBEASCA DUMNEZEU..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu