joi, 8 ianuarie 2015

MINUNEA MEA CU SF.DIMITRIE

Cu multi anii in urma eneam pe o straduta laturalnica casei soacrei mele si imi povestea ca maine este sf. dimitrie..mi-a placut asa cum mi-a spus si crd ca aveam in jur de 24 de ani cand prima data am auzit de acest sfant ca se sarbatoreste pe 26 si 27 octombrie..
Apoi anii au trecut si am plecat in Grecia tara unde iarasi am auzit de SF,DIMITRIE...dar iarasi mare lucru despre el nu stiam..dar nu stiu cum si de ce asa mereu parca imi vinea o bucurie ca e ziua sfantului..de neinteles de mine inca atunci..
Zilele au trecut.. si anii la fel ..si uita ca ma vad si eu la inceput de drum pe calea credintei..si intr-o zi iarasi la o slujba aud de viata Sfantului si de minunile lui...dar cine se gandea ca eu as ajunge acolo si as avea si eu o minune..pentru ca eu o consider minune..
Parintele meu duhovnic mergean an de an la Sfant sa se roage..fratele meu mi-a propus ca sa mergem si noi..eu care o viata mi-au placut drumurile..nici asta nu stiu de ce..asa vrea Dumnezeu..imeadit am spus ..DA..si am plecat toti la drum..pe la ora 5 dupa sfanta liturghie pentru ca era zi de duminica.. eu eram libera de la munca (27 oct..2013)..a fost primul meu drum la Sfant..bineinteles eu pacatoasa..un drum care sa vazut destul de anevoios sa ajung..
Tot drumul de la Sacele de Brasov.. pana aproape de Bucuresti mie mi-a fost tare rau..dar un rau care nu se explica ..pentru ca a inceput din senin..si tot asa a disparut..dar parca totul se invartea cu mine..si nu stiam ce am..peripetia o las deoparte ca nu ma afectat asa mult..
Stiu ca era o seara frumoasa calda..cu  stele multe..traficul era ingrozitor pentru ca am mers pe alt drum decat Brasov -Bucuresti..am mers pe la Cheia..unde drumul este tot numai cu  curbe..plin de tiruri..si foarte aglomerat..celalat drum fiind inchis datorita fluxului mare de turistii...
Cand am ajuns la Bucuresti eu m-am ingrozit cata lume era si nu ma gandeam cum o sa ajung eu la Sfant sa ma inchin...cu atat de multa lume..dar Sfantul ne-a vrut langa el ...politia ne-a lasat datorita parintele care  are multi copii....eu cu o teama in suflet. cu o rusine..nici eu nu mai stiu cu ce.si de ce teama a crescut si ..si ..nu am putut sa ma ating de Sfant la cat de plina de pacate eram.asa simteam..imi era rusine..scarba de mine....si am inceput sa plang foarte tare ca o eliberare asa o vad acum..atunci nu intelegeam nimic decat ca eu nu ma pot atinge de moaste..
Asa a facut ca parintele meu duhovnic sa puna el mana pe racla si o mana pe capul meu si l-a rugat ca la anul daca ajung sa pot si sa ma vindec de unele lucruri pe care nu le mai descriu aici dar Dumnezeu si Sfantul le stia...am patit ca SF.MARIA EGIPTEANCA...atat pot spune..
Sigur ca toti se uitau la mine ..dar pe mine nu ma interesa..toti mai povesteau una alta..erau parca eram pierduta ma tot gandeam si imi tot venea sa plang..minunea prima ...plus ca mi-am dorit sa vad niste persoase care sunt tare departe de Brasov..sunt la NEAMT..si ne-am vazut toti acolo..unde erau sute si mii de oamenii..a doua minune..
Asta a trecu ..a trecut un an..si ca nimic la Dumnezeu nu e  joaca..eram  iarasi in biserica duminica la slujba..si predica la sfarsit spunea viata Sfantului..aproape uitasem de el..
Eu abia lasem SFANTA IMPARTASANIE..si nu stiu asa ceva sa produs in mine ca dintr-o data am uitat unde sunt si vorbeam  cu Sfantul..
SFINTE DIMITRIE EU SUNT BOLNAVA TU STI CA EU AS VENI LA TINE DAR SI LUCREZ..SI SUNT BOLNAVA SI NU POT CONDUCE ASA MULT PARCA AM O FRICA SINGURA SA MERG ASA DEPARTE LA BUCURESTI DUPA ACEEA MARE HEMORAGIE A MEA..
A fost tot ce am spus..sigur Dumnezeu a vazut ca eu vreau..Sfantul la fel..si de acolo unde nimeni nu vroia sa mearga dintr-o data sa intors cerul sipamantul ..pentru ca eu asa am simtit..si iata-l pe  fratele meu cu acelasi slogan..
Mary plecam la Bucuresti..asa zice parintele ca are binecuvantare si vor sa mearga si ei..de unde chiar el spunea ca nu poate merge anul acesta...
CE SA ZIC..ERAM DUPA O TURA DE NOAPTE LA SPITAL..DORMISEM DOAR 3 ORE DAR NU MA INTERESA AS FI PLECAT ATUNCI PE JOS..SIGUR AM AJUNS PRIMA LA Brasov..am pregatit repede ceva de pachet..si am plecat toti la Bucuresti..aveam atata putere data de DUMNEZEU..ca nu simteam decat putina oboseala la ochii..nimic altceva..
Cand m-am rugat la Sfant aveam inca o mica indoaialaccu operatia sau mai bine spus o mica frica..si de aia parca daca ajungea acolo...nu stiu ce se intampla..azi stiu..si de aia am si vorbit cu el..
Ningea si era tare frig..dar eu nu mai simteam nimic decat sa ajung pana la Bucuresti
Bineinteles ca acolo era nebunia de pe lume la cata lume era ..frumos..mie imi place ca lumea are ravna si merge asa..dar eu eram fericita ca am ajuns...si nici nu conta ca nu voi ajunge sa ma inchin la racla..eram fericita ca ajung sa calc acolo unde este Sfantul..
Prima minune m-am intalnit iarasi cu acele persoane care nu le-ma vazut un an in acelasi loc..si ne-am bucurat unii de altii..
Adoua minune mi-am vazut un coleg tot acolo dupa 25 de anii..il vedeam doar pe youtube..si greu am aflat despre el..
A  treia minune..am ajuns m-am inchinat ca prin minune la Sfant fara sa stau la coada..iarasi..cu ajutorul Sfantului..nu stiu nici eu cum ca politia nu lasa pe nimeni..dar cum a ajuns duhovnicul meu drumul sa deschis ca prim minune si ne-a lasat..
Anul trecut noi prima am fugit spre Sfanta...in loc prima sa d-am slava lui DUMNEZEU..ca ne-a dus..abia dupa ce am mers in biserica ne-am inchinat n-i sau deschis drumurile.
Anul acesta toate au fost mult mai bine..ca prima ne-am rugat la biserica..am ascultat slujba si nu am avut acea disperare din 2013..si DUMNEZEU si-a facut mila de noi...
Drumul meu spre casa a fost cum sa spun..mi-a disparut frica..nu am putut scoate un cuvant..si pacea care a coborat in inima mea era altceva..cerul era asa de frumos..iarasi..si parca nu mai traiam in lumea aeasta..am si adormit prima data intr-o masina..si m-am trezit apropae de BRASOV..am si plans..si toate sau curatat..asa de bine din inima mea..
Adoua zi la munca ...eram numai zambet...fericita...inima mea nu mai avea pic de frica...toata lumea ma intreaba se mira..dar eu stiam ca sfantul prin harul BUNULUI DUMNEZEU..iarasi ma ajutat si parca plecam in concediu.. nu la asa o mare operatie. ..si totul azi dupa 2 luni pot spune ca a decurs bine..si abia astept sa merg la Sfant sa-i aduc multumire pentru tot .
Sfintii prin mare lor iubire de DUMNEZEU..au harul sa faca minuni...eu am simti-o si nimeni nu poate sa ma clinteasca ...nu se poate sa ai atata tarie si sa fi fara frica la o operatie asa de mare.daca nu e ceva peste puterile tale care lucreaza spre binele sufletului tau..
Si totusi uite ca se poate..daca crezi cu adevarat DUMNEZEU TE AJUTA..
Eu nu am asa mare credinta..dar cred ca pentru rugaciunile duhovnicului meu..si ale familiei mele Sfantul ma ajutat..si de aceea eu trebuie sa merg ca sa-i multumesc..
Acum inteleg de ce merg oameni asa de mult drum..merita si as face-o de mii de ori iarasi ca stiu ca Sfantul ma ajutat..
FRATIILOR..nimic nu este mai frumos ca ..CREDINTA ORTODOXA...minunile se vad zi de zi..daca crezi..si daca nu crezi si tot le vezi..
DUMNEZEU E FRUMUSETE...
DUMNEZEU E TOTUL..
DUMNEZEU ARE MULTA IUBIRE..RANDARE ..SI MILA PENTRU NOI OAMENII..SI DE ACEEA SFINTII LUI FAC MINUNI..AU DAT ACEST DAR..PENTRU CA EU AI SLUJIT BINE DOMNULUI..
SLAVA TIE DOAMNE IN VEAC MILA TA  SI IUBIREA TA DOAMNE PENTRU MINE PACATOASA ..AMIN..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu