sâmbătă, 17 ianuarie 2015

LIBERTATEA FLUTURELUI

Dacă vrei sa fi liber..ce te interesează..ce zic..ei..tu ..iubeşte...si lasă sa zica..tu aduna..si lasa ca ei sa risipeasca..tu canta..si cerul va zambi..tu deschidete..si ingerii te vor slavi..tu fi liber..si liber vor învaţă si alti sa fie..tu adora frumuseţea răsăritului de luna..si valsul serii vei avea..
Daca vrei sa fi liber..asculta..mai mult ..si vei intelege incet incet o mica simfonie..care apoi se va descrie in culoarea inimii care asculta ...si vei intelege mult..
Omul care vorbeşte mult nu are timp sa asculte..nu stie sa asculte..este trist de singur..acopera deficitul lui..lasa sa vorbeasca cerul..lumina..cuvantul..care are ce sa spuna..tu ce sa spui care sti asa de putin ..mai..omule..
Liber esti ca păsarea cerului atunci cînd nu te apleci lînga cel de lînga tine sa asculţi cu taie vena fratelui tau..aproapelui tau..pentru ca de fapt..el e suparat pe el..si nu pe celalalt..pentru care el are atitea neimpliniri..ce sa le mai descriu..ca as scrie mii de pagini..ajuta-l sa se cunoască..da-i puţin din libertatea ta ca sa cunoască ce înseamnă frumuseţea..ce înseamnă lumina..ce înseamnă ..totul..
Niciodată nu am vrut sa fiu ca ceilalti..si nu imi pare rau..si ce daca am fost sau nu barfita..si ce daca ..iubesc si sunt iubită si arăt..asta..e frumos..si ce dacă altul e invidios..e viata lui..inima lui..eu asta simt si arat..daca am fii mai sinceri..lumea ar fi mai buna..dar ne temem mereu de cei din jur..imităm..tăcem..nu ştim sa iubim..sa ne jertfim..facem multe lucruri cu interes..
Nu fa asa..fa asacum simte inima ta chiar daca vei iesi din tiparul lumii..lumea scrie si scriptura te duce cu valul..dar tu luptatea ..rupete de val..du-te tu spre frumos..spre lumina..si vor veni si altii cu tine..
Puţin se mai rup de val..puţin înoată contra curentului..toti se duc asa..se duc..păcat ..pentru ca lumina e frumoasă..da aripii..respiri..zbori..iubeşti..eşti de fapt fericit..
Omul liber este fericit..dar liber esti cînd nu faci lucrurile asa de ochii altoră ..faci ce simţi..asculti conştiinţa si esti liber...niciodată ea nu te va învaţă rău...
Niciodată nu înţeleg de ce nu ne bucurăm..uite colegă mea are o maşina nou..bravo ei..ce bine mă simt ca ea se simte bine..si asta vede celălalt..cum vede..cu ochii sufletului..oricat te prefaci..minti..spui asa cu jumate de gura..haha..ce aiureala..pai celalat te simte..nu te crede..se vede in cohii ..in gest..in culoarea din jurul tau..
Hai sa ne bucurăm mai mult de ce are vecinul..si bine îmi va fi si mie..
Hai mai mult sa avem mila de cel din jur..sa il ajutam fara interes si mult bine voi găsi..dupa colt..
O sa ziceti pai ce spune asta..spun din viata mea..si stiu ca mult bine viata mi-a intors..pe unde am umblat..si pe unde am deschis usa..
Spune o vorba din popor..BINE FACI..BINE GASESTI..
Mereu mi-a placut.. sa spun ..dupa ce sa intamplat ceva bun in viata mea..nu ca mie frica de lume..nu am nici o problema cu ea..dar consider..ca mai bine dupa ..decat inainte..si vad ca e bine asa..uite cum te invata viata...mereu ce sa faci..modeleaza-te finta de lut..ca lut esti si lut vei fei..modeleaza-te..]
Dacă vrei sa fi liber..viseaza cu ochii deschisi..fi din nou copil..priveste frumusetei unei flori...si cum se trece ea..ca si tine..asculta ca pasarea cerului..canta putin si tace mult..lumina din lumina va fi lumina lina la apusul serii de mai si florii de cires vor improspata aerul mai mult ca parfumul firmei alese..si luna va darui misterul fetei din tei..si stelele vor pune cununa de licuricii pe parul tau balai..si lumea va fii atit de frumoasa...ca vei intelege care este paradisul..
LIBER..EGAL..RAI...FERICIRE..IUBIRE..ARMONIE..CULOARE..LUMINA..VRAJA..MIREASMA..
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu