joi, 29 ianuarie 2015

PUTIN DESPRE IUBIRE

Mereu am căutat după iubire..
Mereu am citit multe cărţi despre iubire..
Mereu am privit filme de dragoste..
Dar va spun ca nici un strop din tot ce am văzut nu poate descrie sentimentul acesta..
Este ceva unic si care sa il descri e destul de greu..si e mult de spus..si greu de inteles de cine nu l-a trait..
Am crezut ca măcar din cat am citit ceva stiu..si de fapt..atunci cînd am început acest drum am văzut ca nu stiu nimic..
Un singur lucru am simţit din prima zi si pana azi dupa aproape 8 ani ca atunci cînd am auzit vocea acestui drag om sufletului meu prima data ..era ca si cînd il stiam de cînd viata..si la fel simt mereu si azi..
Auzeam mereu ca da e nevoie de ani sa te cunosti..ca trebuie sa mergi cu el pe colo si colo ca sa il vezi..eu va spun ca sunt toate neadevăruri..sufletul simte din prima clipa adevărul..si iubirea..si asta nu poate spune nimeni ca este astfel..de cum va spun..
Pe dragul meu drag l-am vazut prima data dupa 6 luni..vorbeam doar la telefon..dar aveam aceleaşi..pasiuni..ne plăceau aceleaşi lucruri..aceeaşi muzica..aceleaşi filme..
Da mă gîndeam poate e asa..dar vom vedeam cînd vom trai împreuna..poate nu va fi totul la fel..ba da ..totul a fost la fel..si e la fel..si mereu e mai frumos..si mai interesant..in fiecare zi..pentru ca de fapt..ai găsit sufletul tau pereche...ca ai ştiut sa il asculti..ca ai stiut sa il iubesti..ca ai răbdare..
Iubirea nu e numai roz..da vor mai fi si clipe grele..dar toate atunci trebuie sa le trecem cu rabdare..nu cu cirtire..cu nerăbdare..
Daca vrei sa ai ceva frumos..trebuie sa lupti..sa asculti..sa ai răbdare..sa daruieşti ca sa primesti..
Am invatat sa imi inving egoismul..am invatat sa iubesc..am invatat sa am rabdare...se invata foarte multe in doi cînd te iubeşti..
Frumuseţea este iubire..frumuseţea este răbdare..frumuseţea este dăruirea..da-i ..primeşti..
Oricum va spun ca poţi avea toata bogăţia lumii ..fără iubire totul este zero..nu e nimic..
E asa de frumos cînd iubeşti...si asa te bine ..si asa de linişte..si asa pace..
Iubirea este Dumnezeu...de aceea e frumoasă..iubirea este frumuseţea sufletului...si dacă sufletul nu vrea nu găseşte ..nu înţelege ..nu accepta..
Dacă in iubire nu lupti sa o construieşti...sa pui o petala in fiecare zi..nu se întăreşte..se dărîma...
Fa un pas înapoi mereu..si va face si celălalt..si va fi frumos..
Ingrijestete mereu pentru el..sa-i dai din suflet ceea ce dai..nu caută mereu ceva material..caută o vorba buna sa spui..caută un surîs sa dai..caută o mîngîiere si vei primi multe..
Da poate veţi spune..e...ai fost norocoasă..nu e adevărat..am luptat amîndoi sa construim ceva frumos..in fiecare zi..am tăiat din egoism si din mîndrie..si am dăruit ca sa primesc..
Am trecut mereu clipe grele căci iubire nu e uşoară..dar dacă unul a căzut..am vorbit..am ajutat ca sa se ridice..
Dar acum pot spune ca da..am..am..am..dar nu eu in spatele meu aveam ajutor..ERA DUMNEZEU...dacă crezi ..te va ajuta..dacă ceri vei gasi..depinde ce vrei in viaţa ta..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu