marți, 6 ianuarie 2015

SUFLET DE COPIL..




SUNT ASA DE FASCINATA DE COPII...
Mereu am iubit mult copii..i-am studiat..si i-am admirat....
In ultimul timp mergand mereu intr-un loc unde sunt mai mulţi copii din diferite familii..vad stilul lor..si deja incepe sa se vada si caracterul lor..si bine spus ca asa cum sunt in cei 7 anii ..asa va fi copilul pe viitor..baza..sigur la baza se aşează zilnic cărămizi si cu anii se construieşte sufletul..dar baza dacă e solidă ..cei 7 ani..copilul e trainic..puternic..curajos..blînd..smerit..milos..iubitor..
De ce ador copii..pai si MANTUITORUL IISUS I-A ADORAT..
Copii  au suflet pur ..pacat inca nu si-a pus ampreta..pentru ca toate apar din cauza mizerie pe care o lasam încet încet dupa 7 ani sa se aseze in suflet..
Astazi am fost întîmpinata de o fetita..rade pur si simplu cînd mă vede..prima mă priveşte de departe..si apoi fuge la mine.ma strînge ..cu braţele ei mici de picioare ..apoi ochisorii ei mici albaştri mă privesc cu asa de multa iubire..o ador..nu e copilul meu..dar nu are importantă..e un suflet pur..si de asta mereu i-am iubit..
Copii nu au răutate dacă e ceva de moment..dar nu tine..ca la noi adulţi..noi ne uram..ne bîrfim..nu ne ajutam..nu ne împrietenim..mereu ne uităm la pozitia sociala..la ce am de cîştigat..la ce cum sunt îmbrăcaţi ceilalţi...pe cînd un copil..cînd vede alt copil imediat se duce la el..ca e bogat sau sărac...se joacă si au ceva comun..simplitatea..si bunătate..
Asa de mult as dori sa fim si noi oamenii asa..eu incerc..cu toti cunosc nu dacă ma întreabă ceva sa le răspund si chiar sa spun si doua cuvinte in plus....si mi-a placut asta..
Imi place ca lumea sa fie bine in jur..sa fie o lume de oamenii maturii dar cu suflet de copil..fără răutate..
Pai o sa spuneţi da ..avem necazuri..da..avem..si eu am ..am avut si o sa mai am dar asta nu mă împiedica sa mă bucur mereu de oameni care imi spun ..BUNA DIMINEATA..sau de un om care se bucura ca mă vede si vine si mă îmbrăţişează..si ma întreabă ce fac..inima mea..trasare si ticaie..da pentru ca cineva ..are aceasta plăcere sa mă vadă..sa ma asculte..sa ma întrebe ceva..slava domnului..
Copii nu se gindesc ce mănîncă..vad cei mici din jurul meu..mănîncă ce prind..ciocolată..napolitane..paine..pana ca mama lor sa ajungă sa-i puna la masa..famlia aceasta are 7 copii...si rad..cristalina lor voce..si plîng repede..pentru ca sufletul curat repede se descărca..si apoi iarăşi rad..pe chipul lor e tot..nu se prefac..spun adevărul..ador acest lucru..dacă te iubesc ti-o arată nu le e frica..au si vai ce va zice..cum va primi..nu asta simt asta fac..
Hai sa fim si noi mai mult copii sa fim mai sinceri si mai curati..sa ne bucuram daca ne vedem..si sa lasa-m mai putin partea materiala si interesul la o parte si atunci vom fi mai fericiti...
Am vazut copii crescuti cu iubire..un pic mai saracuti.. si in taina lui dumnezeu..sunt mult mai buni ..mai cuminti..mai respectuosi..
in schmb cei de famili bogate..au mai multe mofturi..cei care nu prea merg nici la biserica(ma refer..cei care iau des sf impartasanie)..sunt un chin in jurul lor..sunt nervosi...chinuiesc parinti..si poate pe buna dreptate..nu zic ca sunt toti asa dar sunt destul de multi..si in  ultimi 3-4 ani am vazut destui copii..
Copii saraci saraci..alta categorie..am fost uimita de bunatatea unui baietel si de cat fara mof facea tot..si cum asculta oricei spuneai..si cum aprecia o farfurie de mancare..o hainuta..si un creion..pentru ca jucarii nu avea..mosul nu venea la el..mi-a spus pentru ca e sarac.
Mie mila tare de aceste sufletele..alti au asa de multe jucarii si nu se joaca cu ele si alti nici macar nu au primit niciodata in dar o jucarie..
De aceea nu stica sa fim putin mai milostivi..si apropo tot de copii..ei dau ..imprumuta..se joaca toti cu aceea jucarie..foarte frumos..
Intr-o zi priveam o fetita cum admira cerul..radea cînd a vazut o floare..o mirosea..si a rupt-o cumva suparata dar si bucuroasa ca a gasit-o sa o duca in dar mamei ei..si imi spunea o iubesc enorm pe mama..si uite ce floare frumoasa-i duc..da acea mama merita toata iubirea cand se sacrifica si creste 6 copii..
Acum cu jale scriu ca parca sufletul meu o fetita ce imi doream..dar cînd a fost vremea mea nu am gandit asa..
Mare păcat ca nu facem mai mulţi copii ..sunt mare bucurie..acum regretele nu mai au rost la mine varsta mea sa dus..macar ma bucur si incerc sa stau mai mult pe langa copii...imi umplu sufletul de frumusete lor..de simplitatea lor..de bucuria si iubirea lor..nu de falsitatea adultului...
Copil cu ochii ca cerul bucuria sufletului meu...rasetul tau ma face fericita..si manuta ta mica cînd ma prinde simt ca esti copilul meu..
Domnul ma ascultat desi nu merit..si mereu in jurul meu se nasc ..cresc copii..dar unii intra direct in inima mea ca sageata si m-i sunt tare dragii...
Am o finuta..saraca din multi frati mama ei..azi am tinut-o in brate ..e atat de frumoasa..are 7 luni..am povestit cu ea..si atent cu ochii ca mura ma privea parca intelegea tot ce zic..astept sa creasca mai mare si sa pot vorbi cu ea..sa o ajut..sa o invat asa putin cat stiu eu..si domnul sa ma ajute sa fac asta..o doresc din inima..pentru mine nu exista sarac bogat..toţi saraci suntem..ce avem aici nu este al nostru totul lasa-m si plecăm..in alta lume..ai e puţină viaţa pe pămînt..atunci de ce sa nu ma bucur de simplitate..de rîsul unui copil..de o floare ..de o pasăre cînd cînta..darurile lui dumnezeu sunt enorm de frumoase..si copii sunt darurile domnului...
Încerc in fiecare zi sa fiu mai simpla in toate..adică ma refer..la simplitatea sufletului..asa sa ma ajute domnul...sa simt sufletul meu mai curat asa ca atunci cînd eram copil ...si vedeam viaţa cu alti ochii...nu ma gandeam ce haine sa port..cati banii sa am in cont..cat de perfect imi sta parul..nu astea toate nu mi-au dat nici un strop de fericire..fericirea am gasit-o in inima simpla a copilului...am gasit-o in ciripitul pasarelelor..am gasit-o mirosind o floare..pentru ca in toate este dumnezeu si el mi-a daruit toate acestea...
SLAVA TIE DOAMNE..
Priviti ochii unui copil si cînd plînge ..parca rad..lucesc..sau mai bine sus stralucesc...cica din bătrînii se spune ca atunci cînd sufletul se curată ochii stralucesc de lumina interiora..si chiar cred asta..pentru ca am vazut-o si atunci cînd adultul iubeşte..intr-o poza cu doi îndrăgostiţi ochii lor luceau ca astrul nopţii...parca aveau mii de stele ..
Copii dorm fără griji..pai de ce eu nu au nevoie de lux..si luxul se plăteşte cu mare durere a sufletului..
Sufletul nu are nevoie de banii..de lux..are nevoie de natura..simplitate..frumusete..iubire..si de banii dar atat cat sa trăieşti...SUFLETUL NU SE HRĂNEŞTE CU LUCRURI MATERIALE..
Sufletul e divin...e de la DUMNEZEU..de aceea si suferi imediat din tot ce te agita..si dacă te inrautatesti cu timpul devi piatra..te faci bine spus fara suflet..dar trist..si atunci totul nu te mai multumeste..vrei tot mai mult..nu mai ai inima de copil..ai piatra..si cauti cauti..disperi..te plîngi..te amesteci in ceea ce este material..ca scăpare..vorbesc totul din experienţa vieţi mele..dar degeaba..nu ..FERICIRE BUCURIE NU EXISTA DECAT DE MOMENT..
M-am întors la copil cum..prin iubire..atunci cînd iubeşti esti tot un copil...nu te mai interesează nimic..decît persoana iubită..razi..plîngi..stralucesc ochii..adori..esti bland..esti milos..bun..da ..iubesti..iubirea adevarata este asa nu cea din interes..vorbim de lucruri adevarate..
Am invatat sa iubesc (..nu am stiut sa o fac din egoismul pe care  il  aveam in mine)..si..ma simteam ca o fetiţă răzgîia...parca eram doi copii..
Iubirea ..da..copilul are multă iubire fara interes..îndrăgostitul iubeşte fără interes..pur si simplu iubeşte..
Ador sa vorbesc despre iubire..pentru ca am cunoscut iubirea..si cea mai importanta iubire..ESTE IUBIREA DE DUMNEZEU..ASTA E TOATA FRUMUSEŢEA..
Aceasta iubire te învaţă cum sa iubeşti fără egoism pe cel de langa tine..si devi copil..pentru ca iubesti simplu ..ca un copil..razi ca un copil..plîngi ca un copil si pana la urma multe lucruri trebuie sa ne întoarce cu sufletul sa devenim copii..cu minte de adult..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu