luni, 26 ianuarie 2015

OGLINDA

OGLINDĂ...
Priveşte in oglindă si ce vei vedea..trandafiri..atunci e bine..înseamnă ca sufletul  tau este frumos...înseamnă ca ai aruncat afara buruienile care cresc dintr-o firavă tulpinita..si se intaresc mult mult in fiecare zi..si devin rapita..cu rădăcinii adînci ..pe care greu le mai poţi starpi..si care te strîng..te incolacesc..te sug de seva..te doboara incet incet..si asta doar pentru ca tu le lasi..nu lupti ca ele sa nu crească..lupta suflete sa nu te pierzi..
Priveşte in oglindă si vezi daca te poti privi..pentru ca de multe ori demult ..eu am avut aceasta tristă experienţa sa nu pot sa ma privesc in oglinda..sau ca sa pot trebuia sa schimb chipul..sa creionez buzele..ochii sa-i incercuiesc cu diferite culori..dar cea mai mult imi placea culoare ble..da asta de fapt căutăm..bleu ca cerul..curăţenia si frumuseţea cerului..acolo in ochii imi lipsea zilnic..si impodobind ochiul credeam ca scap de tot..si pot trece ..dar nu puteam din păcate..
Uneori asa pe furis mai incercam sa privesc ce imi lipseste..si da vedeam multe..multe..dar nu mă prea afecta doar rare ori..pentru ca mereu am avut aceasta idee ca nu sunt chiar urata..si asta ma acoperea ca sa tot caut..dar ochii sufletului meu vedea dar erau acoperiti de egoismul meu bolnav...
Mi-a dat Domnul un par destul de frumos..si nici de asta cand priveam in oglinda nu eram multumita..toata ziua fugeam la coafor..sa mai îmbunătăţeasc imaginea mea..cat de fals..si de trist..ca nu stiam unde sa caut..ca sa pot privi simplu in oglinda si sa fiu multumita mereu..
Nemulţumirea este din suflet si daca el e bolnav..cum poti sa te privesti in oglinda ..simplu..si sa fi multumit..nu poti..te doare..incerci sa marchezi ce tu crezi asa in prostia ta ca nu e perfect..deşi..adevărul este altul..toti suntem perfecţi..Dumnezeu ne-a facut dupa asemănarea dînsului..si el nu gresete si nu face ceva rau..dar noi cu timpul din ce e bun ...stricam si facem rău..urat..trist..murdar..sa nu mai poti sa te priveşti..de ce..pai vezi mereu mizeria care esti..si te doare..si atunci incepi si maschezi..din pacate..in loc sa te duci in adînc si sa scoti rădăcina adîncă de raită care te strînge si nu te lasă sa vezi frumuseţea care e creată de Dumnezeu..
Cind încet încet începi sa te întrebi ..începi sa tai tot cate o rădăcina..cu durere sigur..ca si micul tep de spin cind il scoti doare..apoi ceva adanc..si intarit de puterea pacatului ..sigur va durea..dar merita..trage trage cu putere suflete ..si priveste icoana ta in oglindă zilnic..si vei vedea schimbarea..vei vedea cum lumina incepe pe chip sa apară si chipul sa fie frumos..
De ce copii nu au acest chip murdar..îmbătrînit de mizeri..priviti un copilas cum straluceste si cum poti sa il iubesti cu orice prostioara face..acolo inca nu este rădăcina de buruiana..acolo e doar lumina..soare..veselie..inger..Dumnezeu..
Nu te speria suflete ...încet încet cu vointa te vei curata..spalate..imbracate in haina nou..si încet incet se va usca buruiana din suflet..si va rasari soarele..o va arde..si o va distruge..si oglinda va arata bucurie..chip curat..lumina..fericire..
Nu te da batut suflete ca eu te ajut..vreau ca chipul meu in oglinda sa fie frumos..dar nu cu vopsea ci cu lumina lui Dumnezeu..cu frumusetea cerului..cu bucuria de a trai si de a da slava Domnului pentru ajutor..cu bucuria copilului la vederea mamei..cu bucuria iubitului la vedea frumoasei lui ..cu privelistea rasaritului de soare..
Bucurate suflete ..caci atunci sigur vei intelege ce este frumusetea ..ce este lumina..si vei lupta ca oglinda sa te arate frumos..ea nu te minte niciodata..e exact adevarul tau..asa ca ai grija zilnic ce faci..ca ea te va rani cu adevarul..si tu o vei sparge..cind vei credea ca minte..sau nu o vei privi..sau o vei privi si te vei bucura..de ce..pentru ca ochii vor vedea frumuseţea din spatele lor..sufletul va lumina ca un diamant în bataia soarelui...vei rade ..vei dansa..vei cinta..
Da adevarat..am incep sa cint prin casa de mult nu o mai faceam...eram prea preocupata de maruntisuri..care mi-au furat frumuseţea sufletului..mi l-au murdarit..dar nu ele..eu am acceptat..
Domne nu pot de cat sa iti multumesc ca am inteles ca trebuie sa lupt ..sa nu las buruienile sa ma inunde..trebuie sa le snopesc..sa le stropesc cu iubire..ca sa se usuce..sa le ard..si sa scot încet încet rădăcina lor adîncă care strica frumuseţea sufletului meu..
Oglida ce arata ..acum vad altfel..ea nu mai e nevoie sa arate..caci..sufletul intelege si arata inaintea ei bucuria de a trai..de a nu acoperi cu culoare ceva făcut frumos de Creator..ci doar de a lupta sa nu se mai strice ce este frumos..pur ..adevarat..copilaresc..curat..sa il umplu de iubire ..rabdare..frumusete..adinc ..adinca..este mult loc de a aseza pitricele de frumusete..de culoare a vietii..de culoarea soarelui..de ciripitul pasarilor..de natura..de viata..ACESTA ESTE DOMNUL..daca umpli viata cu dinsul..atunci este doar lumina si frumusete..dispare orice palamida ascunsa..sau cat de mica care vrea sa creasca sa te stoarca de seva..si sa te doboare..sa te arunce in intuneric..ca tu sa ai nevoie ca sa te privesti ..de adaos de culoare..
Soarele ma face sa ma simt copil..cerul..sa il privesc..pasarile sa le ascult..oamenii sa-i iubesc sa am rabdare cu ei..copii sa vrea sa fiu in preajma lor..
Doamne slava tie ca m-ai lasat sa te cunosc...ajuta-ma sa te inat sa te iubesc in fiecare zi..
Doamne multumesc pentru tot ce mi-ai dat..si bun si rau..chiar si atunci cind sufletul mereu era plin de palamida..tu erai ccu mine si ma ajutai...
Oglinda sufletului tau..e cea ce vezi in oglinda..poate nu am dreptate..dar eu asa simt..asta am vazut la mine..si asta simt ca a fost..
Sa priveasca fiecare chipul in oglinda si sa ce vede ..asta este...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu